vineri, 30 iulie 2010

Deja mi-e scarba

Azi pe prima pagina din Libertatea este o poza odioasa - ramasitele lui Ceausescu.
Nu imi vine sa cred cat de jos am ajuns.
Intr-adevar standardele din presa sunt in continua degradare - reportaje facute in 5 minute, orori prezentate, nulitati ridicate la rang de vedete urbane. Softcore-ul(tzatze etc) deja a devenit ceva obisnuit.
Totul intr-o cursa contra cronometru pentru a le da idei tuturor idiotilor, acestia urmand sa aprecieze si creeze alte rahaturi.

Pe cand urmatoarea "exclusivitate mondiala" - avem poza cu primul cacat de azi al lui Georgel? El a mancat aseara special pentru asta doua felii de sunca si niste fasole, la care a adaugat doua sticle de bere in plastic. Apoi si-a batut nevasta pentru a avea spor a doua zi. Bravo!

Un comentariu:

  1. Dragul meu prieten, bine ca ti-am gasit ideile puse pe "hartie". din pacate pofta de senzational e o boala alimentata de pitziponceala la care tindem cu totii intro mica sau mare masura. Implicit genul asta de subiecte nu au cum sa nu starneasca cei 2 milioane de surubari care intra la metrou dimineata cu Libertatea facut sul la subrat ca sa se mai culturalizeze pana la Office, pentru ca toti Bucurestenii mai nou sunt Corporate. Asa ca tati scopul nostru (ca la capitoul asta te sustin) e sa ne batem ce avem mai bun de ei si sa postam cu umbrela niste sustineri pa scena asta ca nu se stie de unde rasare noul geniu care face colaje cu Ceausescu de prin gunoaie si pe care-l vor ridica nostalgicii securisti cand in sfarsit vor descoperi si ei putina arta in care sa-si regaseasca trecutul.
    ...te-am bagat in bookmark, te tin sub lupa :)

    RăspundețiȘtergere