duminică, 1 februarie 2009

Ospitalitatea la romani(episodul ...)

Multi vorbesc despre ospitalitatea traditionala la romani - ca noi ne intampinam oaspetii foarte cald, cu paine si sare samd.
Si totusi, desi multe merg prost in tara asta, cea mai mare problema este in industria serviciilor. Indiferent de industria efectiva, daca esti atent, constati acelasi lucru: avem o problema in a constientiza ca e nevoie de o investitie personala(timp, sentimente, munca etc) pentru ca dupa o perioada sa primim inapoi ceva important pentru noi(bani, atentie, promovare, turisti si altele asemenea).
Ospitalitatea traditionala a romanilor se manifesta la mama acasa, la bunica dar destul de rar la hotel, in magazin sau la restaurant.

Astazi am mai primit o mostra.
Magazinul Camel Active din Unirea. Intru, imi plac niste pantaloni. Intru in una dintre cele doua cabine sa ii probez. Peste vreo 3 minute, in timp ce ma "admiram" in oglinda, vanzatoarea ma apeleaza: va rog sa va grabiti, mai asteapta si altcineva la cabina.
Raspunsul meu a fost clasic: ii dau politicos pantalonii pe care vroiam sa ii cumpar si ies din magazin. Tipul care astepta la cabina nici macar nu vroia sa intre acolo.
Cu astfel de vanzatori, mai bine iti faci un magazin online si cu siguranta ai mai bune rezultate.

Un comentariu:

  1. Mare dreptate ai...
    Ar trebui sa aiba angajati care in mod obligatoriu sa fie pusi sa faca misto de tine :)
    Asa am patit la Roma intr-un restaurant (din pacate nu-i retin numele), in care chelnerii asta trebuiau sa faca. Foarte haios! Dar acolo macar stiai ca te duci special sa se faca misto de tine :))

    Evighet

    RăspundețiȘtergere