luni, 27 aprilie 2009

Emag adjudecat

Ca tot omu' implicat in business, aflu vineri ca in sfarsit emag s-a vandut.
Articole in ZF, Capital s.a.m.d.
Pe site la emag nimic.
Astazi caut iarasi inclusiv pe forum - iarasi nimic.
Mi se pare ciudat ca o companie care activeaza in mediul online sa comunice atat de putin cu utilizatorii.
Totul se reduce in acest caz la mutarea cutiilor? Nu e vorba de o companie, de un brand, de niste clienti? Se stie, cumparatorii din online nu sunt fideli in general, fug la orice pret mai mic, dar totusi, unii dintre ei sunt mai curiosi/destepti fata de altii.
Emag a avut la un moment dat si un blog, cateva luni, pe care l-a inchis usor usor.

Si parca nu imi vine sa cred declaratiile Asesoft-ului ca ei nu se vor implica in business-ul Emag, ca e doar o investitie de portofoliu. Sa fim seriosi, investitia de portofoliu va fi fructificata la maxim daca dezvolta o strategie comuna.

3 comentarii:

  1. hmm... E-mag-ul a cam sarit un pic neobservat si nediscutat pe la mine, Sun cu Oracle au facut senzatie... oricum straniu ca nu s-a anuntat la un nivel oficial din partea E-mag. dar de ce s-a facut achizitia? E-mag-ul avea probleme?

    RăspundețiȘtergere
  2. In online se merge cu margini foarte mici, credit de la furnizor. Investitorii aia trebuie sa isi scoata si ei banii dupa 10 ani nu?
    Nu te poti dezvolta daca vinzi cu 5%, trebuie sa ai ajutor de undeva(vezi Amazon).

    RăspundețiȘtergere
  3. Plus ca odata cu scaderea serioasa a pietei(unii vorbesc de 30%) au ramas fara finantare - chiar si ei o spun - http://www.businessmagazin.ro/cover-story/trofeul-emag.html?7266;4251704

    RăspundețiȘtergere