marți, 21 iulie 2009

Totul pe termen scurt

Cred ca la baza principiile care ne guverneaza viata s-au schimbat foarte putin in cateva sute de ani.
De exemplu ne doare fix in spitz de ceva care depaseste orizontul de timp scurt(sa spunem un an).
La fel gandeau probabil si stramosii nostri: de ce sa ma apuc eu sa construiesc, sa lucrez campul cand vin cumanii, tatarii, pecenegii, turcii etc? Wtf, oricum peste cateva luni trebuie sa le dau foc la toate cand ma retrag strategic in codru.
Asa gandesc si baietii+fetele care ne conduc. De ce m-ar interesa sa am un sistem de educatie competitiv in care chiar sa valoreze 2 lei o diploma, sa ateste ca am citit macar o carte, un audio book sau ca m-am uitat pe un site nu doar sa fac un copy/paste?
Lasa, ca se descurca urmatorii. Noi avem prezidentialele. Trebuie sa il batem pe marinar, apoi impartin ciolanul.
Da-i in ma-sa pe restul.

Un comentariu:

  1. "La fel gandeau probabil si stramosii nostri: de ce sa ma apuc eu sa construiesc, sa lucrez campul cand vin cumanii, tatarii, pecenegii, turcii etc?"
    Nimic mai adevărat. De aici şi sintagma „Pădurea Vlăsiei“, pentru că la venirea barbarilor valahii (sau vlahii după germani) fugeau în păduri.

    RăspundețiȘtergere