luni, 25 februarie 2008

Investiti in marketing. De oricare ar fi

Mi-au sarit ochii in ultimul timp pe articolele de genul "Monica Columbeanu i-a vrajit pe italieni". In special in Libertatea am vazut un foarte agresiv marketing - parca si ieri era un articol pe o jumatate de pagina.
S-a ajuns pana la a spune aberatii de genul "va ajunge un model de talie mondiala etc". Probabil ca toata lumea gandeste acum - batranul vulpoi Irinel a avut dreptate.

Ieri cand m-am intors de la Roma, in acelasi avion Tarom a fost si doamna Columbeanu. Mie mi s-a parut o fata cu un chip foarte obisnuit.
Si totusi cand a venit in aeroportul Otopeni, lumea s-a imbulzit ca la urs sa o vada.

Este rezultatul clar al finantarii si mediatizarii pe care o coordoneaza din spate omul de afaceri Irinel C(sotul ei).
Italia e plina de doamne si domnisoare care incearca sa pozeze in diferite reviste, ziare etc astfel incat sa le creasca notorietatea, asa ca probabil Irinel investeste serios in aceasta "cauza".

Concluzia - investiti intotdeauna in marketing(personal, organizational de oricare ar fi el). Perceptia inseamna realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu