luni, 18 februarie 2008

Sa ne invatam copiii sa fie niste huni

Ieri am vazut ceva "frumos" in parcarea unui supermarket: un domn cu doi copilasi si un carucior. Nimic anormal pana aici. Domnul pune copilasii in masina, descarca produsele in portbagaj apoi ia caruciorul si il impinge in masina de langa. Se urca si pleaca.

Asta in conditiile in care in mod normal la Kaufland carucioarele trebuie puse(sau asa incearca sa ne educe aceasta retea de magazine) intr-un loc special, tocmai pentru a evita printre altele lovirea masinilor cu acestea.

Un comentariu:

  1. Ma bucur foarte mult ca mai sunt oameni care remarca nesimtirea semenilor. Eu eram in masina vroiam sa plec dintr-o astfel de parcare cand vroaaam!... langa mine apare o masina condusa de o femeie (eu apreciez soferitzele pricepute, mai ales ca sunt pe cale de disparitie). A oprit la o distanta care-i permitea deschiderea usii inspre mine doar in prima treapta, suficient sa coboare lejer din masina. Bineinteles ca tanti a coborat, a lovit cu portiera ei masina mea (destul de usor, ce-i drept) si s-a uitat la mine cu nonsalanta si a plecat. Cred ca m-a confundat cu o tetiera altfel nu imi explic indiferenta ei. Putea sa zica "scuze, au!, ..ceva, acolo....". Eram cu sotia in masina, sa ne fi confundat cu doua tetiere? Posibil. Deci pe langa o parcare defectuoasa soferitza nici nu vedea prea bine.
    Numai bine!
    Oameni cu bun simt, uniti-va! (ca ne napadesc ceilalti!) :)

    RăspundețiȘtergere