vineri, 12 septembrie 2008

Scandalul Mihaela si tigarea

Saptamana asta a fost lansata campania anti-fumat care o are drept imagine pe Mihaela Radulescu.
Toate revistele si site-urile care se ocupa de domeniul soubiz au inceput sa arate imaginile, comunicate de presa, interviuri etc.
Vizual, campania nu are nimic iesit din comun - ipostaze foarte ok, imi place.

Ieri, Zoso(cine nu il cunoaste pe bloggerul Zoso?) a modificat una dintre poze si a pus-o pe blog. Impresia mea - un comentariu foarte vulgar. Probabil tocmai pentru un plus de senzational.

De aici a inceput nebunia - toti reporterii disperati dupa subiecte au preluat imaginea fara ca macar sa verifice autenticitatea. Nu mai vorbim de mici detalii cum ar fi drepturile de autor.
Cei mai penibili au fost doi realizatori de la Antena 2 care au incercat chiar o discutie in direct cu Mihaela R. Am spus deja ca au fost foarte penibili?

Doua chestii mai raman de discutat:
1. cand Zoso a modificat poza, nu a comis si o incalcare a drepturilor de autor? Asta cu suptul probabil va fi in stilul "am glumit, vorbeam de o bomboana" etc
2. rezultatele campaniei(peste vreo 5 luni)

2 comentarii:

  1. mai e cam greu de zis cu drepturile de autor, pentru ca ar fi trebuit inregistrata undeva special ca apartine poza cuiva, ca sloganul clar era altul... totusi mult mai aplicabil pozei
    stiu ca par gretoasa cu ultima afirmatie da sincer cine naiba crezi ca se lasa de fumat pt ca o vede pe Mihaela Radulescu in chiloti rosii, eu cred ca o sa aiba in cel mai rau caz un efect contrar, mai ales la pustii in plina adolescenta but that is just me
    eu nu-i iau apararea lui zoso, pentru ca tipul pare destul de ingamfat, dar mi se pare foarte deplasata aceasta tevatura cu poza trucata, se fac milioane de astfel de trucaje "amuzante" la adresa unor oameni cu mult mai importanti decat MR si nu mai devine asa subiect discutat :-|

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am gandit si la o posibila actiune pentru cresterea notorietatii campaniei(adica inceperea artificiala a "scandalului").
    Ziarele de la noi sunt in continua campanie de creare de subiecte. Orice tampenie spusa de cineva devine titlu de ziar. Cam asa este si aici. O campanie care mi se pare discreta si care vorbeste mai mult indirect. In loc sa se vorbeasca despre fumat se vorbeste despre chiloti.

    RăspundețiȘtergere