luni, 7 ianuarie 2008

De frica sau pentru ciocolata?

Aseara am incercat sa ii ajut pe cativa bucuresteni sa deszapezeasca o strada. Pe care locuiau ei si nu eu. A fost foarte greu sa ii determin sa faca asta. Toata lumea statea in case. Replicile erau cele obisnuite - "sa vina primaria sa faca", "nu e nevoie, eu oricum nu ies cu masina maine", "dar de ce vrei sa faci tu?". Erau insa constienti si chiar au spus-o ca la fel ca in anii trecuti, nici un utilaj nu va trece si pe strada lor ci vor sta pana la primavara cu zapada pe strada.
Este clar - partea asta cu serviciile comunitatii(macar pe propria strada) inca nu se aplica.
Avea dreptate cineva cand a spus - omul se misca doar de frica sau pentru ciocolata :)

Un comentariu:

  1. eu nu mai misc nici pentru ciocolata...si dupa cum spuneam.. mergi pe dictonul creat de un presedinte american (al carui nume pe care evident il stiu.. imi scapa) nu intreba ce face statul pentru tine... ci ce poti face tu pentru stat (cuvintele se pot schimba da morala ramane)
    long live the people!

    RăspundețiȘtergere