joi, 3 ianuarie 2008

Drumuri, drumuri, drumuri

In loc de celebra replica "bani, bani, bani", probabil ca asta ar fi dorit Napoleon la invadarea Rusiei in 1812. Vrem drumuri! De ce? Simplu, pentru a merge pe contrasens si a-i bloca pe ceilalti participanti la trafic. Astfel, in masina la caldurica, vom putea spune linistiti "Bai dar nimic nu se face in tara asta?"

Azi, urmand indemnul primarului din Bucuresti, desi stau la tara(:)) ) am lasat masina acasa si am plecat pe jos(1h30') .
Din ce am vazut, fiecare sofer se crede mai destept decat cei din jurul lui. Ce daca altii stau in coloana? Eu ma grabesc, ii depasesc si hop imi apare un smecher care merge normal pe sensul lui si se chinuie sa inainteze. Evident ca trebuie sa blochez drumul. Si mai sunt si fraierii astia care sunt in spatele meu si nu pot merge nici inapoi. Daca nu avem suficiente drumuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu