duminică, 20 ianuarie 2008

Magia loto scoate lumea la plimbare

11 milioane de Euro. Intreaga Romanie e in fierbere. Nu va faceti ca nu stiti pentru ca toti vom juca la loto.
E duminica si in mod normal la ora 14 nu vezi pe nimeni pe strada. Dar astazi toata lumea vrea premiul cel mare. Fiecare birou loto devine un fel de supermarket din luna decembrie.
In sala unde am fost eu am asteptat o ora, alaturi de aproximativ 50 persoane. Un tip din fata mea tocmai a validat bilete de 500lei. Lumea vorbeste la telefon, se transmit variantele prin SMS etc.
Eu nu inteleg doua lucruri:
- de ce lumea se imbulzeste doar cand sunt 11mil Euro si nu atunci cand e in joc suma de 500.000Euro? E putin dupa ce investesti 10Euro sa castigi atat? Teoretic sansele sunt mai mari atunci(una e sa ai o varianta din 10 milioane si alta e sa ai aceeasi varianta intr-un milion de variante). Multora le-ar ajunge si cateva mii de euro, dar toti sunt contaminati de acest vis - cate poti face cu acesti multi bani!
- de ce tot grosul de participanti vine in birourile Loteriei Nationale duminica? In loc sa te odihnesti sau sa te relaxezi cu nepotii, sotia/sotul, amanta/amantul si variatiunile pe aceeasi tema, stai o ora intr-un spatiu inchis altaturi de alte cateva zeci de oameni, a caror nervozitate creste. Sambata de exemplu nu e nimeni.

Noroc si pofta buna!

P.S. Cristian Calianu, proprietarul acestui blog este un jucator amator la loto. Pentru ca destinul sa nu il prinda nepregatit, joaca in general o varianta simpla in fiecare saptamana. Astazi a jucat la loto pentru ca si-a pierdut biletul de ieri.

2 comentarii:

  1. nu toti jucam la loto.. par exemple eu n-am cumparat niciodata un bilet de loto...ca sa nu mai vb ca nu stiu ce e aia varianta simpla :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu ajungi ca in bancul ala cu Bula care vroia sa castige la loto. Si primeste un mesaj de la Sf Petru: Bula, hai ma ia-ti si tu un bilet macar :))

    RăspundețiȘtergere