miercuri, 9 ianuarie 2008

Despre masini si alti demoni

1. Alin imi trimite "cateva" pagini de unde sa invat(am) sa conduc(em) dieseluri. Cam putine pagini. Eu am ales intre timp varianta mai scurta - am lasat masina acasa.

Azi in apropiere de Fabrica de Glucoza am vazut o priveliste de cosmar... pentru cei de la Nissan: o masina de-a lor era remorcata de un Logan MCV :). Si sigur nu il scotea din zapada pe Logan pentru ca nu erau munti de zapada urbana pe acolo. Bine macar ca erau din acelasi grup.

A aparut si cea mai ieftina masina din lume. Facuta de Tata. Tata Motors evident, nu tatal meu. Costa 2500USD, e construita din materiale plastice si are 33CP.
Va urez sa nu va prinda iarna in vreuna.

2. Japonezii, acesti oameni care inventeaza lucruri de care intai ne miram si apoi incercam sa le folosim, au prezentat la CES o aplicatie care permite controlul aparatelor din casa de la distanta prin intermediul telefonului. Stiu cativa oameni care vor fi foarte fericiti de acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu